نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3762
-
الف
+

ماندگارترین سریال های مناسبتی ایران در ماه محرم/سفر سبز (3)

همزمان با آغاز ماه محرم در این گزارش مروری بر ماندگارترین سریال های محرمی تلویزیون ایران داریم.

به گزارش آی فیلم 2 ، سریال های مناسبتی همیشه جایگاه ویژه ای در میان سریال های تلویزیونی دارند و جزو پربیننده ترین و ماندگارترین آثار تلویزیونی می باشند.

در این گزارش که سومین اشاره ما به ماندگارترین سریال های محرمی تلویزیون ایران در چند سال اخیر است، به سراغ سریال «سفر سبز» رفته ایم : 

 سریال «سفر سبز» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» در سال 1381 خورشیدی به عنوان یکی از سریال های مناسبتی محرم در تلویزیون ایران تولید شد. 

سریال سفر سبز

داستان این سریال از آنجا آغا می شود که زوجی مسیحی به ایران می‌آیند و یک بچه‌ ایرانی را به عنوان فرزند خوانده همراه خود به آلمان می‌برند. آنها در سفر به کشورهای دیگر سه بچه دیگر را به عنوان فرزند خوانده قبول می‌کنند.

سفر سبز

پس از مدتی که بچه‌ها به سن ۲۵ و ۲۶ سالگی می‌رسند، پدر خانواده قبل از فوت، حقیقت را به آنها می‌‌گوید و پسر ایرانی(دانیل) تصمیم می‌گیرد برای یافتن پدر و مادر واقعی اش به ایران بازگردد.

سفر سبز

طبق نظر برخی منتقدان سریال «سفر سبز» به‌ دلیل روایت معنوی و بهره‌ گرفتن از مفاهیم دینی یکی از مهمترین سریال های مذهبی تلویزیون ایران به حساب می‌آید.

سریالی که از همدلی پیروان ادیان الهی می‌گوید و ارتباط محبت‌آمیز آن ها را به‌تصویر می‌کشد.

«پارسا پیروزفر»، «امین تارخ»، «گوهر خیراندیش»،«آزیتا حاجیان»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، «حسن پورشیرازی» و «سارا خوئینی‌ها» در این سریال به نقش آفرینی می‌پردازند. 
 

بیشتر بخوانید :

ماندگارترین سریال های مناسبتی ایران در ماه محرم/شب دهم (1)

ماندگارترین سریال های مناسبتی ایران در ماه محرم/پریدخت (2)

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر